Visste du at:

• Lundqvist Hundeskole har et eget treningssenter like ved Marikollen rett utenfor Lillestrøm (20 minutter fra Oslo)?
  • Lundqvist Hundeskole har over 30 aktive instruktører, og at flere av dem har mer enn 15 års erfaring?
  • Lundqvist Hundeskole holder Valpekurs i oppvarmede innendørslokaler?
  • Lundqvist Hundeskole holder alt fra grunnkurs til spesialsøk, agilitykurs, passeringskurs og mye mer?
  • Lundqvist Hundeskole ble startet av Torleif Lundqvist for over 35 år siden?
  • Lundqvist Hundeskole i dag drives av Ingerid og Vegard Øksnevad, som også har gitt ut en bok om adferd og læring?
  • Lundqvist Hundeskole er veldig opptatt av individuell oppfølging og aldri har mer enn 5 hunder pr instruktør på kurs?
  • Lundqvist Hundeskoles instruktører har gjennomført en av Norges mest omfattende instruktørutdannelser på 18 måneder?
  • Lundqvist Hundeskole bruker positive og rettferdige metoder basert på motivasjon og samarbeid?
  • Lundqvist Hundeskole har skrevet mange artikler?
  • Lundqvist Hundeskole også er på Facebook, Instagram og Snapchat