Grunnkurs oktober | Informasjonsside

Jobb litt med hunden din hver dag! Bruk kursfolderne hvis du trenger tips til øvelsene.

Folder-1 Folder-2 Folder-3

Telefonnummer til instruktørene: Hvis du har spørsmål kan du ta direkte kontakt med instruktørene på gruppa di. Hvis det er en kveld du ikke kan komme er det også fint om du sender en melding til en av instruktørene dine:

Gruppe 1:

Gruppe 2

Parkering:

Kursdager: https://www.lundqvist-hundeskole.no/grunnkurs-med-start-29-10-20/

Ting å ta med på kurs:

• Vann til hunden + vannskål
  • Belønningsskål
  • Godbiter/ belønningsgjenstander
  • Vanlig kobbel og halsbånd/ sele
  • Teppe (til å legge på bakken)
  • Klær etter vær (vi skal være ute)

PS! La hunden sitte i bilen når vi samler alle deltakerne kl. 18.30

Smittevern:

• Personer (instruktører og deltakere) med selv milde luftveissymptomer (for eksempel forkjølelse) kan ikke delta.
  • Alle holder minst en meters avstand hele tiden.
  • Kom i god tid slik at vi unngår trengsel og får satt ut stoler etc med god avstand.
  • Det settes ikke frem kjeks, kaffe/ te etc.
  • Det settes frem midler for hånddesinfeksjon flere steder og kravene til generelt renhold økes.
  • Ta kontakt på info@lundqvist-hundeskole.no eller 949 86 500 dersom det er noe du lurer på.
Handlekurv
Save Your Cart